سلام مدیر کمپانی هستم
سلام مدیر کمپانی هستم
ایزول عضو قبلی نیوایو از نیوایو رفت و نیوایو شاید ۵ نفره ادامه بده یا با یک جایگزین با رول گائول
و نیوایو شاید این هفته یا هفته ی بعد دبیو کند
اگه کسی میخواد جایگزین شه بگه
ایزول عضو قبلی نیوایو از نیوایو رفت و نیوایو شاید ۵ نفره ادامه بده یا با یک جایگزین با رول گائول
و نیوایو شاید این هفته یا هفته ی بعد دبیو کند
اگه کسی میخواد جایگزین شه بگه
- ۳۱۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط