{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

خیلی خوشگله دلوم میخواد بخونم ولی هیچ جا پیداش نمیکنم. تر

خیلی خوشگله دلوم میخواد بخونم ولی هیچ جا پیداش نمیکنم. ترجمه که نشده ولی زبان اصلیشم پیدا نمیکنم-🥀
راستی! جهت اینکه بخاطر شباهتش ممکنه تو شک بفتین عرضم به درزتون که ماله سنگدل نیستش، اسمش پادشاهی ابلهانه س
پ.ن:مدیونید فکنید خودم دو ساعت داشتم فک میکردم صحنش ماله کجای سنگدله یا فک میکردم فیکه👁️👄👁️
دیدگاه ها (۱۸)

سابوعلی؟؟؟🎀

الکیه دیگه؟😃او را بوسید❌برایش دعا خواند✅

اقا ولی وایب خوندنش تا دیدنش خیلی بهتره ها

بوی فرند من کیههه؟؟؟وایسا. گرل فرند من کیههه؟؟؟ چیز...بیا ده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط