خیلی خوشگله دلوم میخواد بخونم ولی هیچ جا پیداش نمیکنم. تر
خیلی خوشگله دلوم میخواد بخونم ولی هیچ جا پیداش نمیکنم. ترجمه که نشده ولی زبان اصلیشم پیدا نمیکنم-🥀
راستی! جهت اینکه بخاطر شباهتش ممکنه تو شک بفتین عرضم به درزتون که ماله سنگدل نیستش، اسمش پادشاهی ابلهانه س
پ.ن:مدیونید فکنید خودم دو ساعت داشتم فک میکردم صحنش ماله کجای سنگدله یا فک میکردم فیکه👁️👄👁️
راستی! جهت اینکه بخاطر شباهتش ممکنه تو شک بفتین عرضم به درزتون که ماله سنگدل نیستش، اسمش پادشاهی ابلهانه س
پ.ن:مدیونید فکنید خودم دو ساعت داشتم فک میکردم صحنش ماله کجای سنگدله یا فک میکردم فیکه👁️👄👁️
- ۵.۴k
- ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط