{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویسگون و کاربران sada.z 22493657

دیدگاه ها (۱)

#اگر ها و اگر ها گفتم تا زمین بدتر شد

دقیقاً ما چند سال دیگه باید بریم سربازی نمیشه نرفته #سربازی#...

یه صحبت کوچیک

تیرماه واریزی ویس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط