{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم دومی از سمت چپ رو دوس دارم شمااااا کدوم ؟؟؟؟؟^_^

خودم دومی از سمت چپ رو دوس دارم شمااااا کدوم ؟؟؟؟؟^_^
دیدگاه ها (۲۷)

دوسش دارم...❤

ماهشهـــــــریکی از کارای همشهریم...

ادیت های خودم اولی به نظرم کاملا حق بود دومی رو خیلی دوس دار...

دارم دومی رو درست می کنم اگه گفتید مال کدوم اهنگه؟؟🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط