{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دشمن زیر پوستیه چای و قهوه ترک هستم ولی چه کنم جزع دم نوش

دشمن زیر پوستیه چای و قهوه ترک هستم ولی چه کنم جزع دم نوش هاست ☺
دیدگاه ها (۰)

من تلخی چای تازه دم

قهوه ای در چشم خود دم کرده ایمن هم تو را،هر زمان می بینمت هی...

🧼🛁 سوال پست : چای یا قهوه ؟!🧼🛁 نظر خودم : چایمن اینجا از بلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط