{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"ﺯﻧــﺪﮔــﮯ " ﺑــﮧ ﻣــﻦ ﺁﻣــﻮﺧـﺖ

"ﺯﻧــﺪﮔــﮯ " ﺑــﮧ ﻣــﻦ ﺁﻣــﻮﺧـﺖ

ﺁﺩﻣﻬـﺎ ﻧـــﮧ " ﺩﺭﻭﻍ " ﻣــﮯ ﮔــﻮﻳﻨــﺪ…

ﻧــﮧ ﺯﻳــﺮ " ﺣـﺮﻓﺸــﺎﻥ " ﻣــﮯ ﺯﻧﻨــﺪ .…

ﺍﮔـﺮ " ﭼﻴــﺰﮮ " ﻣــﮯ ﮔﻮﻳﻨــﺪ . . .…

ﺻﺮﻓــﺎ " ﺍﺣﺴــﺎﺳﺸـــﺎﻥ " ﺩﺭﻫﻤـــﺎﻥ

ﻟﺤﻈــﮧ ﺳـﺘـ ـ ـ

ﻧﺒـﺎﻳـﺪ ﺭﻭﻳــﺶ " ﺣﺴـﺎﺑــ " ﮐـﺮﺩ....
دیدگاه ها (۱)

کدوم قشنگه؟من دومی

زیباست

تقصیر ما نیستاشتباه از بزرگترهایمان بودنباید انقدر راحت عاشق...

چه اتاق خوابی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط