{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حوصلم ترکید خا...

حوصلم ترکید خا...
چرا اینقدر ویس خلوتههههه
دیدگاه ها (۶۶)

تنهایی یعنی همش مجبور باشی احساساتت تایپ کنی

😭 😭 سرما خوردگی خر است😭 😭

فالو کنیییییید @juniorgot7. ای خدا مرگ من فالووو کنید

*-*

۶۲۵ تایی شدمممممم 😭😃♥️اصکی اجازه بگیر حوصلم ترکید دلم نت میخ...

این دوتا ارتو هم همینجوری میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط