خب از اونجایی که نه پینترستم مثل ادم کار می کنه نه موجودب
خب از اونجایی که نه پینترستم مثل ادم کار می کنه نه موجودب چت جی بی تی دارم اومدم بپرسم ساز میزنی یا نه؟اگر اره چه سازی؟
خودم:جر خوردن با پیانو😐
خودم:جر خوردن با پیانو😐
- ۷۰۰
- ۲۹ اسفند ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط