{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها

بچه ها
خیلی دارم کم پست میزارم
و خوشحالم..
نمی دونم
احساس راحتی بیشتر دارم😹(خدایا)
آره دیگه برای همین بهم لقب بدید(یه لقبی که بعدا همون رو بهم بگین)
یا مثلا یه لقبی خیلی ها شبیه رو گفتن یا همون رو گفتم اون میشه لقب اصلیم😦💆🏻‍♀️
دیدگاه ها (۲۱)

بگیددددددددددد

رندوم😏

yuki desu

خب خب ادیت ساده ما ولی خیلی دوسش دارم🌚👌🏻🌸🎀خب میاید ترندش بکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط