{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه اتفاق خوب

یه اتفاق خوب
دیدگاه ها (۱)

دخملوووونه ♪

من خسته دلم از دست دلم...

دقیقا

خخخخخ

قشنگ ترین حس زمانیست که یه اتفاق خوب برات میفته وتومطمئنی که...

چرا بعد هر اتفاق خوب یه بگایی بعدش هست...⁉️💔

یه روزی میرسه که خدا با یه اتفاق خوب بهت میگه:دیدی؟بهت گفتم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط