{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای بابا چق گوشاد فقط لایک خب بنالید

ای بابا چق گوشاد فقط لایک خب بنالید
؟؟
دیدگاه ها (۱۴)

دلتنگ ک باشی شب برایت میشود درد بی درمان

یه دخی بچه بود تمام اون من بودم افسرده

دخی خالم رف سر گوشیم رف گالری گوشی داد بهم گف افسرده شدم با ...

برای کی مهمه؟؟ بگین

نسبت؟ دوست؟ کوفت؟ زهر مار؟ایگگگگگ؟؟؟؟؟؟؟ ای بابا خب به(کیرم)

ای بابا لو رفتم😁لایک و فالو یادت نرهᰔ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط