{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهترین شناگرم که باشی...:)

بهترین شناگرم که باشی...:)
دیدگاه ها (۱)

بدی ها را کشف کن قبل از اینکه کشف شود و شوکه شوی...:)

😅😅

تایپ کنی، مکث کنی، فکر کنی، پاک کنی ... :)‌

دیگر برایم مهم نیست !بی حس شده ام ...از قضاوت و بی انصافیِ ه...

کافی است کهخودت باشی، اصیل باشی، پذیرا باشی، آنگاه خواهی دید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط