{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂 😂 😂 😂 😂

😂 😂 😂 😂 😂
عین حقیقت
دیدگاه ها (۴)

این یه قلمو خوب اومد😅

من که قبولش دارم😂 😂 😂 😂

هوممم...پس بگو چرا من انقدر هفت خطم😈 😂 😂 واس خاطر حیوون درون...

بچه ها از من بدتون میاد؟

همشون عین حقیقت بوددد

عین حقیقت 🤚🏻🤓لقمه که نیست ماشاالله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط