دوستت دارم
و این حرف کمی سنگین است
لااقل لطف کن
و یک طرفش را تو بگیر...
دوستت دارم
و این حرف کمی سنگین است
لااقل لطف کن
و یک طرفش را تو بگیر...
- ۴.۵k
- ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط