{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتن و فراموش شدن؛

رفتن و فراموش شدن؛
خیلی بهتر از موندن و بی ارزش شدنه...!
#عکسنوشته
#عاشقانه
دیدگاه ها (۱)

#عکسنوشته#عاشقانه

عکسنوشته دوست دارم#عکسنوشته#عاشقانه

با رفتنت من ضرر نکردم این تو بودی که ضرر کردی؛چون من کسی را ...

عکس نوشته عاشقانه#عکس_نوشته#عاشقانه

به موندن نه به رفتن

نتیجه گرفتم این بیرون رفتن یا موندن توی خونه روی سلامت روان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط