{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداجونم

خداجونم
دیدگاه ها (۲)

اه هرچی نمیخوام گریه کنمنمیشه آخه چراواسه توبایدگریه کنم لام...

اره ساده بودمهه

هه

اره نه اینکه بری بادوستمهه

خداجونم شکرت

خداجونم یه دلخوشی که نگران پایانش نباشیم قربونت 🩵‌

خداجونم شکرت برای همه چیزایی که میدونم و همه چیزایی که نمیدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط