{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خدا را دارم!!

من خدا را دارم!!
دیدگاه ها (۲)

باز هم دل تو بارانیستخیس تر از دریا خرابتر از امواج...

منظره دل انگیز باغمون!

ولمون کن بابا!!

همین الان منو زینب جون!!

اندازہ ای دوسش دارم کہ خدا رو دوست دارم

خدا را دوست دارم ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط