یه تئوری هست که میگه:
یه تئوری هست که میگه:
وقتی بدون هیچ دلیلی حال روحیت خوب نیست، یعنی یه جایی از جهان، کسی دلتنگته
🥺🖤
وقتی بدون هیچ دلیلی حال روحیت خوب نیست، یعنی یه جایی از جهان، کسی دلتنگته
🥺🖤
- ۸.۲k
- ۰۵ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط