اختیارم دست خودم نیست ...!!! قلبم را که به " تو " داده ام ...؛ چشمم به راه مانده است ؛ روحم در آسمان در پرواز است ...! لبم در حصر نخ ، دستهایم درمیان کوتاهی تقدیر ...! و پاهایم ، در کوبش میخهای حادثه ...! منِ بی " تو " ...! فقط یک الفم ؛ در پوستین کالبدین انسان ...! همین وبس ...!!!