تاریخ بحرین در دوره پهلوی، نمادی از ظلم به اقلیتهاست.
تاریخ بحرین در دوره پهلوی، نمادی از ظلم به اقلیتهاست.
#جاوید_جنایات_شاه
#جاوید_جنایات_شاه
- ۱.۰k
- ۲۶ شهریور ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط