{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بس شیطانی خندیدم دارم خفه میشم 🤡✨️

از بس شیطانی خندیدم دارم خفه میشم 🤡✨️
دیدگاه ها (۱۷)

عاشق اس 1🗣kaisagi ( چیه ؟🗿خو دوستشون دارم میزارم مشکلی هست ؟...

kaisagi🤧( مشکل داری؟🗿 خو این شیپو دوست میدارم )#blue_lock #m...

isagi yoichi #isagi_yoichi #blue_lock_edit #blue_lock

دارم ازتنهایی خفه میشم......

حرفام مونده تو دلم دارم خفه میشم عشقم کجاییییییسس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط