{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چجوری اینقد میتونه خوشتیپ باشهههه؟؟؟؟ 😭💔

چجوری اینقد میتونه خوشتیپ باشهههه؟؟؟؟ 😭💔
دیدگاه ها (۳)

ادیتم:) @parnyaaaaaaaaaaaa

چقد حس بدیه ک کسی ک بیشتر از همه دوسش داری بات سرد شده:)))))

مامانی، همیشه پیشت میمونم:))) @parnyaaaaaaaaaaaa

اخه چجوری میتونه انقدر سوییتی باشهههه اصن خود عسلههه این بشر...

چجوری میتونه اینقدر خوشگل باشه😭🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط