{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لبخند میزنم که دل شماهارو شاد کنم

لبخند میزنم که دل شماهارو شاد کنم
وگرنه منو چه به لبخند ، هییی زندگی
دیدگاه ها (۱)

همین که خدا رو دارم کافیه بیشتر بنده هاش نامردن

ادیت عکس فیلم میزنم کسی خواست بهم‌بگه انشالله در شاد درخدمتم...

این ادیتو زدم که دل ایشون رو شاد کنم@hhannaneh

بچه ها این دوتا پیشی همش سر من دعوا میکنن من نمیتونم فرار کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط