{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی doonyaamm 19304743

دیدگاه ها (۶)

مگه همین که تو اون هوایی که تو نفس میکشی نفس بکشم کافی نیست؟

والاع :)))

خب؟؟😂 😂

وقتی کسیو نداشته باشی پنجشنبه ها حتی از جمعه ها هم خفقان آور...

این دوست عزیز

خخخخ حرف حق

🤣😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط