{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو سرما خوردگی چی بیشتر رو موخته؟

تو سرما خوردگی چی بیشتر رو موخته؟
خودم بسته شدن بینی🥲
دیدگاه ها (۲۷)

ت تحمل ی سرما خوردگی رو نداری پس جچوری میخوای با ی دختر اوکی...

تو کدومش رو دوست داری؟ من خودم همشون اما میلی رو بیشتر❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط