{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من آهنگ غمگین ندارم چون دوست ندارم زیاد

من آهنگ غمگین ندارم چون دوست ندارم زیاد
دیدگاه ها (۱)

ج۱:یاع یاع یاع😐😐😐😐😐😐😂😂😂🤣🤣🤣

دروغامممم 😐😐من یه بار تو زندگیم دروغ گفتم اونم چون گول خوردم...

چرا دیگه ناشناس نمیزارید😐😐💔

جرررر فرار کن جونگ کوک😐😂🤣🤣🤣🤣🤣

با اینکه معنیشو زیاد دوست ندارم ولی به ترکی خیلی خوشگلهه

خودم زیاد آبی دوست ندارم یکی از دنبال کنندگان پیجمون گفت بزا...

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط