{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که بیدارم

من که بیدارم
از جداییِ توست
تو چرایی به نیمه شب بیدار..؟

#رهی_معیری
دیدگاه ها (۲)

همه خفاشا😎 😎

#آلبالوپلو

بکپ سینگل

😎 😎

کسی بیدار نی؟🗣️از دیشب بیدارم-🦦✨

تو کامنتا بگین.‌..🫠خودم کتابخانه نیمه شب بود...

نیمه شب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط