{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقــــــط خودمو عشــــــــقم بقیه هـــــــــرے👉

فقــــــط خودمو عشــــــــقم بقیه هـــــــــرے👉
دیدگاه ها (۴)

صـــــــبح بخیر

صـــــــــــبح بخیر

پیش بقیه خودمو دلقک جلوه میدم🤣🤣

من بجای اینکه خودمو عوز کونمبقیه رو عوز میکونم😎😎😎

باور کن خسته ام خسته از دنیا نمیتونم انقد خودمو خوشحال نشون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط