{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ام...

انتظار داشتم بیشتر باشه🥸
بهرحال_
روحیه گیم رندوم زدنم تو تابستون میزنه بالا، چیزمیز بیارم بذارم یا نه؟
دیدگاه ها (۸)

سلوم مجدد یرکا بگید بینم نتم قط بود چیشد_

از اونجایی که با کمبود محتوا مواجه شدم...

بگید بینوم یرکا_ چیز_

*نکته* این متن تحلیلیه و خواهشمند بازنشر کردناتون هستم~

نتونستم دوباره ببینمت...اینو یادت باشه من تو رو بیشتر از همه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط