{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما خوبیم تو چطوری

ما خوبیم تو چطوری
دیدگاه ها (۱)

خاک توی سر شانسمون

اوپااااااااااا

مکنه عسیسم

جین

تو میگی "دختر خوبیم"من میگم تو یه دروغگویی...

بابا من بچه خوبیم

خوبیم یه حدی داره#me#narges#tektak#nima#nivaad#nika#dina#sta...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط