{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما هیچی تودلشون نیست

آدما هیچی تودلشون نیست
هرچی هست توسرشونه🚶‍♀️🙃
دیدگاه ها (۱)

یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود...

من تاریک‌ترین دورانم رو به تنهایی پشت سر گذاشتم..

می‌دونی هیچ‌کس‌ عالی شروع نکرده؛ هیچ قهرمان المپیکی،اولین مس...

دوییدن دنبال کسی که شما رو نمیخاد موجب عوض شدن حسش نمیشه!

درگیر هیچی نباشید...چه نمره...چه ادما :)))

هیچی اونجوری که باید نیستغذاها دیگه خوشمزه نیستن قهوه دیگه ا...

حقققق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط