ﮐﺎﺵ ﻧﺎﻣﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﻂ ﺑﺮﻳﻞ ﻣﻴﻨﻮﺷﺘﻨﺪ
ﮐﺎﺵ ﻧﺎﻣﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﻂ ﺑﺮﻳﻞ ﻣﻴﻨﻮﺷﺘﻨﺪ
ﺻﺪﺍ ﮐﺮﺩﻧﺖ ﮐﺎﻓﻲ ﻧﻴﺴﺖ ، ﺷﮑﻮﻩ ﺍﺳﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺎﻳﺪ ﻟﻤﺲ
ﮐﺮﺩ
ﺻﺪﺍ ﮐﺮﺩﻧﺖ ﮐﺎﻓﻲ ﻧﻴﺴﺖ ، ﺷﮑﻮﻩ ﺍﺳﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺎﻳﺪ ﻟﻤﺲ
ﮐﺮﺩ
- ۵۹۷
- ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط