{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه، افراد ساکت را دوست داشته ام. هیچگاه نمی فهمی که در

همیشه، افراد ساکت را دوست داشته ام. هیچگاه نمی فهمی که در حال رقصیدن در رویای خود هستند یا دارند سنگینی بار هستی را به دوش می کشند.. .
دیدگاه ها (۲)

همیشه ابرهایی هستند که هیچگاه نمی بارند....بغض هایی که هیچگا...

💕همیشه!!!!مراقب حرف هاییکه میزنی باش!!مخصوصا وقتیعصبی یادلخو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط