{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم از چالش ما ممنون از پیاماتون خداوکیلی hi رو خودم داد

اینم از چالش ما ممنون از پیاماتون خداوکیلی hi رو خودم دادم ببینم کار میکنه یا نع!
دیدگاه ها (۱)

https://aparat.com/v/olfaP

https://aparat.com/v/SYpXz

ناموسن هیشکی نیس؟! چقدر باز تنها شدیما!! فقط خدا بدادمون بر...

رضا صادقی ردپا

منم چالش رو انجام دادم خودم دارم غش میرم 🤣

رفتم تو کار شخصیت های خودم ...برام دست بزنیم خیلی کردم خودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط