عکاس خودم ^__^
عکاس خودم ^__^
دلتنگی لجباز ترین حس دنیاست.
هرچ برایش توضیح دهی بیشتر پاهایش را به فرش میکوبد....
گریه میکند...
بهانه میگیرد...
نق میزند
خسته میشودوخوابش میبرد... امان لحظه ای که بیدار میشود.... داغ دلش تازه تر میشود.... بیچاره دلم..
#انگور
دلتنگی لجباز ترین حس دنیاست.
هرچ برایش توضیح دهی بیشتر پاهایش را به فرش میکوبد....
گریه میکند...
بهانه میگیرد...
نق میزند
خسته میشودوخوابش میبرد... امان لحظه ای که بیدار میشود.... داغ دلش تازه تر میشود.... بیچاره دلم..
#انگور
- ۱.۱k
- ۰۹ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط