خــــــــــدایا دریاب این بنده ات را...
خــــــــــدایا دریاب این بنده ات را...
بنده اے کہ تو خنده هاش گفت:
خـــــــــــــــدایا شـــــــــــکرت !!
و تو گریہ هاش گفت:
خــــــــدا بــــــــــزرگه !!
و وقتی ادمات دلشو شکستن گفت:
مــــــــــنم خدایے دارم
بنده اے کہ تو خنده هاش گفت:
خـــــــــــــــدایا شـــــــــــکرت !!
و تو گریہ هاش گفت:
خــــــــدا بــــــــــزرگه !!
و وقتی ادمات دلشو شکستن گفت:
مــــــــــنم خدایے دارم
- ۳.۰k
- ۲۵ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط