{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین پست.....به نام خدا

اولین پست.....به نام خدا

به توکل نام اعظمت"بسم الله الرحمن الرحیم"

سلااااام به شما دوستان و کاربران ویس....من تازه واردم خوشحال میشم دنبال و همراهیم کنید......یک دنیا سپاااااس
دیدگاه ها (۳)

خدارو صد هزار مرتبه شکر....موافقاش لایک کنن

یا فاطمه زهرا

بسم الله الرحمن الرحیم امروز را با نام خدا آغاز کنید

🌸 پروردگارا !✨به هر چه بنگرم...🌸تـو در آن آشکاری ..🌸 و چه مب...

تلاوت آیه 160 سوره آل عمران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط