{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه میگن یلدا مبارک

همه میگن یلدا مبارک
....اما من آغاز امامت موعود رابه همه تبریک میگم...
کل عام وانتم بخیر ....واهنی الساده ابولایت جدهم المهدی اللهم عجل فرج الشریف...
دیدگاه ها (۱۸)

..

.

.

آه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط