{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا خسته شدم بیاتنهام

واقعا خسته شدم بیاتنهام
دیدگاه ها (۱)

اولین وآخرین عشقم تویی فریدجان دیگه جزتوهیچکس حق ورود توقلبم...

هه

دلتنگ بغلتم کاش دوباره میومدی کنارم بی تونمیتونم آرامشی ندار...

واقعا دوستت دارم شوهرعزیزم بدون

واقعا یه بار اضافه هستیم خسته شدم😢😔

ولی من واقعا خیلی خسته شدم خیلیی 🥲💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط