{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

amir13611455 78249556

دیدگاه ها (۰)

ﻧﺼﯿﺤﺖ ﭘﺪﺭﺑﺰﺭﮔﻢ هميشه تو گوشمهﻣﯿﮕﻔﺖ :ﺍﮔﻪ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﺑﻮﺩﯾﻦ ...

اممم

لبیک یاخامنه ای ،لبیک یاحسین است .

چیاکی کاملا شیدا و دلباخته‌ی آما بود،عشقی جنون‌وار و آتشین؛ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط