نمی دانم چرا مردم
نمی دانم چرا مردم
حرف زدن با دهان
پر را بد می دانند
ولی حرف زدن
با مغز خالی را نه!
👤 اورسن ولز
@cafegraam
حرف زدن با دهان
پر را بد می دانند
ولی حرف زدن
با مغز خالی را نه!
👤 اورسن ولز
@cafegraam
- ۱.۹k
- ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط