من یه چندوقتی حالم خوب نیست و ممنوم از آجیم که درکم کرد و
من یه چندوقتی حالم خوب نیست و ممنوم از آجیم که درکم کرد و یکی دیگه از عزیزایی که درکم کرد بچه ها خیلی حرفه که درد یه نفرو درک کنی و کمکش کنی و خیلی خیلی کمک بزرگیه به اون نفر و فقط خواستم یه تشکر کوچولو بکنم از اون عزیزایی که درکم کردن
- ۹۵
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط