رونالد وین یکی از بنیان گذاران اپل بود، او صاحب 10% از سه
رونالد وین یکی از بنیان گذاران اپل بود، او صاحب 10% از سهام اپل بود، اما کمی بعد از رشد شرکت، او سهامش را 2300 دلار فروخت. او اگر سهمش را نگه میداشت اکنون بیش از 20 بیلیون دلار ارزش داشت!
- ۵۶۲
- ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط