{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کله وجودمو درد گرفته

کله وجودمو درد گرفته
دیدگاه ها (۰)

ای کاش الان بارون بیاید برم زیره بارون گریه کنم تا کسی نفهمه...

اگه زجر کشیدن خوب بودنه پس خودم خودمو زجر میدم😢

از ذاحر شادم ولی از درون داغون

یه جوری کله معلق زد که منم کمرم درد گرفت چ برسه خودش...👀

ای کاش فقط معتاد میشدممممنیستش حس میکنم یه تیکه از وجودمو گر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط