{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آشوبگر نباشیم

آشوبگر نباشیم
دیدگاه ها (۲)

گول هر پیام و هر بی سر و پایی که ادعای روشنفکری دارد رو نخو...

خوندنش واجب تر از لایک کردنه

ژولوفنمی

خسته نباشیم

چاپلوس نباشیم...

جوگیر نباشیم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط