{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🌹 🌸 _love 🌸 🌹 :

🌹 🌸 _love 🌸 🌹 :
از #خدا پرسیدم:

چرا وقتی شادم، همه بامن میخندند!

ولی وقتی ناراحتم
کسی با من نمیگرید؟

جواب داد:
شادیها را برای جمع کردن دوست آفریده ام
ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست...!!!‎
🍃 🌸 🌸 🍃
دیدگاه ها (۳)

حال من خوب استاما با تو بهتر می‌شوم..

جوانی خودم.خخخخخخخخ

🌹 🌸 🌸 🌹 :الهی امــــــــــشب...همه آرزوهاتون براورده بشه ر...

پارت دو..

وقتی بی دلیل باهات سرد شدP¹هوبی قبل از این که برای لویی ویت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط