{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل ماه بودن کار هرکسی نیس 😑🚧🕳

مثل ماه بودن کار هرکسی نیس 😑🚧🕳
دیدگاه ها (۱۲)

گم شدم تو خودم 🥲🚫🚬

‌  ‌‌     🥀 ⃟▬▭•• ○━─ ᵁ ᴬᴿᴱ ᴶᵁˢ...

چون میگذره غمی نی ولی تا بگذره هم درد کمی نی (: 🙃🕳

🕳...🚫...🕳

واقعا درک کردن همشون کار هرکسی نیست ....

وطن پرستی کار هرکسی نیست باید تو خونت باشه

سلامممم به خوشگل های خاله یوکی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط