{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و یومه جون تا همین جا فعلا پست میزارم دوستون دارم بای

من و یومه جون تا همین جا فعلا پست میزارم دوستون دارم بای راستی اول مهر تا تعطیلات مدرسه نیستم چون قراره مامانم گوشیمو ببره و فقط درس بخونم تابستون میبینمتون البته الان هستم تا ۱ مهر اون موقع بای بای من رفتم 👋
دیدگاه ها (۱)

من و یومه و هاناکو جوننن

کاسومی

خودم کپی ممنوع

نمیدونم اینو گزاشتم یا نه ولی به هر حال سومی جونننن

‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌📞 ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌࿙ׅ࿚𝅥 𖫲ׄ𝓁𝅥ꥇִּ݁۫...

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ𝙇𝙞𝙯𝙖𝙗𝙚𝙡𝙡 𝙙𝙤 𖹭𑪊𑪏 𝙇𝙞𝙯𝙖𝙣𝙖𝙨ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ𝖫𝗂𝗓𝖺𝖻𝖾𝗅𝗅 | 𝗇𝖾𝗐 𝗉𝗈𝗌𝗍ㅤㅤㅤ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط