من و یومه جون تا همین جا فعلا پست میزارم دوستون دارم بای
من و یومه جون تا همین جا فعلا پست میزارم دوستون دارم بای راستی اول مهر تا تعطیلات مدرسه نیستم چون قراره مامانم گوشیمو ببره و فقط درس بخونم تابستون میبینمتون البته الان هستم تا ۱ مهر اون موقع بای بای من رفتم 👋
- ۱.۸k
- ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط