{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیاباران ،عاشقانه اش نکن،من واو ما نشدیم

نیاباران ،عاشقانه اش نکن،من واو ما نشدیم
دیدگاه ها (۱)

وقتی عشقت تنهات گذاشت نگران این نباش که بدون اون چیکارکنیشرم...

زمستان راباورنکن...!هوابی(تو)سردترازاین حرفهاست...!!!

فرهادکه باشی همه چیزشیرین است

درهجوم لحظه های پوچ جدایی سکوت تنهایادگار باتوبودن است

من و تو ما نشدیم که هیچ، بلکه نصف منم مُرد...#ایران #حسرت #د...

هاپوام نشدیم:😒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط