{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

khalqyhyat43 63029064

دیدگاه ها (۰)

سلامتی عشقم خوب بود ولی من بد بودم به سلامتیت دلبر

خ‍‌س‍‌ت‍‌ه ک‍‌ن‍‌ن‍‌ه م‍‌ی‍‌ش‍‌ه ب‍‌رات ای‍‌ن زن‍‌دگ‍‌ی وق‍‌...

هوای گریه دارم

استندآپ

دراگربرتوببنددمرو، وصبرکن آنجا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط